W ramach prowadzonego przez Nas gabinetu stomatologicznego,
ORTODENTAL oferuje Państwu szeroki zakres usług stomatologicznych.
Celem naszego zespołu jest stworzenie kompleksowej opieki przy zachowaniu indywidualnego podejścia do Pacjenta. Naszym zadaniem jest sprawić by Twój uśmiech był nie tylko zdrowy ale także piękny.

Stomatologia zachowawcza

Zajmuje się leczeniem oraz zapobieganiem tej najpowszechniejszej choroby zębów - próchnicy. Przyczyną powstawania próchnicy może być: zaniedbanie higieny osobistej, działalność szkodliwych bakterii oraz niewłaściwa dieta. W naszej praktyce stosujemy odbudowy zębów z wykorzystaniem  z kompozytów światłoutwardzalnych. Dzięki szerokiej palecie odcieni, nie różnią się one od naturalnego koloru zębów.

Chirurgia stomatologiczna

Dziedzina medycyny zajmująca się leczeniem operacyjnym w obrębie jamy ustnej. W naszej praktyce wykonywane są następujące usługi z zakresu chirurgii stomatologicznej: chirurgiczne usuwanie zębów (zęby zatrzymane, złamane korzenie), leczenie zmian zapalnych w obrębie jamy ustnej usuwanie torbieli i innych zmian zębopochodnych, resekcje wierzchołków korzeni, chirurgia przedprotetyczna i ortodontyczna, plastyka wędzidełek, zamykanie połączeń ustno-zatokowych.

Endodoncja

Dział stomatologii zachowawczej zajmujący się rozpoznawaniem i leczeniem chorób miazgi zęba oraz rozpoznawaniem i leczeniem chorób tkanek okołowierzchołkowych. Podstawową metodą leczenia jest tu leczenie kanałowe. W naszej praktyce przeprowadzamy leczenie kanałowe na jednej wizycie, pod kontrolą endometru, pozwalające zachować zęby z ropniami i zaawansowanymi zmianami zapalnymi wokół korzeni. Leczenie kanałowe jest bardzo często wstępem do leczenia protetycznego i ma na celu stworzenie "solidnej podstawy" pod przyszły most bądź koronę.

Protetyka stomatologiczna

Zajmuje się odtwarzaniem braków zębowych. Przyczyny utraty zębów mogą być różne - ekstrakcje zębów, urazy w sporcie, wypadki komunikacyjne, wrodzone braki w uzębieniu. Powstają trudności w spożywaniu pokarmów. Pojawiają się również problemy natury estetycznej. Pamiętajmy, że po leczeniu protetycznym wraca prawidłowa funkcja narządu żucia oraz nieskrępowany uśmiech Pacjenta. Podstawowe rodzaje uzupełnień protetycznych to: protetyka na implantach - komfortowe rozwiązanie protetyczne w przypadku częściowego braku zębów (jednego lub kilku) jak i całkowitego braku zębów w szczęce lub żuchwie - mogą to być korony i mosty jako uzupełnienie stałe oraz protezy ruchome wsparte na implantach, korony i mosty porcelanowe na podbudowie metalowej i cyrkonowej protezy szkieletowe konwencjonalne lub z precyzyjnymi elementami retencyjnymi (poprawa i utrzymanie estetyki protezy), akrylowe protezy  częściowe i całkowite.

Implantologia

Utrata nawet pojedyńczego zęba nie jest obojętna dla całego układu gryzienia i każdy ubytek wymaga jak najszybszego uzupełnienia. Zostawienie pustego miejsca po zębie jest poważnym błędem. Odbudowa uzębienia na implantach, pozwala na osiągnięcie trwałego efektu estetycznego i na poprawę zaburzonej, poprzez utratę zębów, mechaniki narządu żucia. Zabieg wszczepienia implantu jest zwykle mniej traumatycznym zabiegiem niż ekstrakcja zęba. Implant stanowi krótka tytanowa śrubka wszczepiona w kości która po zagojeniu skręcana jest z koroną protetyczną którą widać w ustach. Odbudowa zęba na implantach oszczędza zęby sąsiednie które nie muszą być szlifowane pod most protetyczny. Procent przyjmowania się implantów jest bardzo wysoki a powikłania związane z zabiegiem są rzadkością. Implantolgia jest najprężniej rozwijającą się działką stomatologii w ostatich latach.

ORTODENTAL
stomatologia i ortodoncja